Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / AMT: El Pla de Recuperació Turística és l'oportunitat de reposicionar les destinacions pioneres
L'Aliança de Municipis Turístics de Sol i Platja (AMT) destaca la gran oportunitat de reposicionar les destinacions pioneres

L'AMT ha celebrat aquest matí la seva Assemblea Anual de forma virtual, ateses les circumstàncies sanitàries actuals

Ahir al matí es va celebrar tingut lloc l'Assemblea Anual de l'Aliança de Municipis Turístics (AMT), de forma virtual. En el Pla de Modernització i competitivitat per a la transformació del model turístic cap a la sostenibilitat que desenvolupa la Secretaria d'Estat de Turisme, es destinaran un total de 1.905 milions d'euros, amb l'objectiu d'avançar cap a un model de creixement sostingut i sostenible que permeti a Espanya mantenir la seva posició de lideratge mundial; per això, des de l'AMT es valora aquest Pla com una gran oportunitat de reposicionament per a les destinacions pioneres.