Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / Els Patronats de Turisme de Salou i Cambrils, junts a la fira Holiday World Show de Dublín
S’han promocionat conjuntament amb el càmping & resort Sangulí Salou i el Cambrils Park Family resort

Els Patronats de Turisme de Salou i Cambrils han assistit aquest cap de setmana a la fira Holiday World de Dublín, en una promoció al mercat Irlandès. Per sisè any consecutiu, els dos municipis han unit esforços a aquesta fira adreçada al públic en general i que busca donar visibilitat al territori entre els irlandesos per planificar les vacances d’aquesta nova temporada 2019.

En el marc de la fira, tant Salou com Cambrils, han aprofitat l’estada per tal d’organitzar una trobada amb diversos touroperadors i agents de viatges irlandesos amb qui s’ha intercanviat informació turística directa. L'espai dels dos municipis es complementa amb la presència del Camping & Resort Sangulí Salou i el Cambrils Park Family Resort, dues empreses turístiques de referència en el sector. Sota els eslògans de Glamping Generation i Unlimited Dreams, Sangulí Salou i Cambrils Park han seguit promocionant un turisme familiar, sostenible i de qualitat als seus establiments; mentre es donaven a conèixer a nous i es consolidaven amb el seu públic internacional.

La fira ha servit per obtenir nous clients i oferir productes al professional i al públic irlandès en general. Tots dos patronats han valorat molt positivament aquesta fira ja que s’ha detectat un increment del turista irlandès durant aquest passat 2018. De fet, l’elevada connectivitat que existeix entre Irlanda -amb vols des de tots els aeroports amb vols internacionals irlandesos- i el nostre territori a través de l’aeroport de Reus facilita la mobilitat dels visitants cap a la Costa Daurada.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, ha destacat que la percepció per aquesta temporada apunta a dades positives. De fet, Salou és la primera destinació de vacances pels irlandesos a la península i que “els darrers 5 anys al municipi hem vist increments de dos dígits en l’arribada d’aquests visitants; de fet, l’any passat l’augment de l’irlandès a Salou ha estat del 19%”.

Per la seva part, la regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau destacava  la importància de la fira Holiday World Show Dublín  “ja que té un perfil principalment familiar i, en conseqüència s'interessa notablement per l’oferta dels dos municipis certificats tots dos com a DTF, Destinacions de Turisme Familiar, i per l'oferta de PortAventura World”.