Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / L’Ajuntament i Shopping Salou presenten la campanya ‘Queda’t a Salou, tenim de tot’, per fomentar l’activitat comercial a les portes del Nadal, promovent els valors de la proximitat i la sostenibilitat, el compromís, la seguretat i la solidaritat
L’àrea de Dinamització Econòmica i l’Associació Shopping Salou Comerciants i Empresaris han donat a conèixer, avui divendres, al migdia, les accions concretes que formen part de la iniciativa

L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde Pere Granados; el regidor de Dinamització Econòmica, Hèctor Maiquez; i el president de l’Associació Shopping Salou Comerciants i Empresaris, Juli Vilaplana

L’àrea de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Salou i l’Associació Shopping Salou Comerciants i Empresaris han presentat, avui divendres, al migdia, la campanya “Queda’t a Salou, tenim de tot: Som propers, som segurs, som sostenibles, som solidaris”, per tal de fomentar l’activitat comercial durant el Nadal, promovent els valors de la proximitat i sostenibilitat, el compromís, la seguretat i la solidaritat. La iniciativa comptarà amb la col·laboració, també, de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria (AEH) de Salou.