Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / La capital de la Costa Daurada es promociona a Alemanya com a destinació de sol i platja
El Patronat de Turisme, junt amb el sector privat, ha fet una acció a Erfurt, al costat del turoperador Thomas Cook-Neckerman

El  Patronat de Turisme de Salou de la mà del sector empresarial del municipi ha dut a terme una acció de promoció a Alemanya, a la ciutat d’Erfurt, per posicionar Salou, entre les principals destinacions de sol i platja dins del mercat alemany. Aquesta operació s’ha dut a terme junt amb el touroperador Thomas Cook-Neckerman; en un espai on  s’han mantingut reunions amb les principals empreses del sector per tal de trobar vies de col·laboració i amb l’objectiu d’atreure més turistes cap a Salou de cara a aquesta temporada 2015.

Un estand, amb aportació de publicitat i marxandatge de Salou i un vídeo de la destinació, van ser les eines que es van utilitzar per establir entrevistes i contactes amb els diferents agents de viatges alemanys.

El regidor de Turisme, Benet Presas, afirma que “des del patronat Municipal de Turisme veiem aquests tipus d’accions com a  fonamentals per a seguir treballant amb èxit al mercat alemany i potenciar-ne l’arribada de visitants”. De fet, Presas, recorda com ja fa uns anys que des de Salou s’ha fet una aposta per introduir-se amb més força al mercat alemany que, a la capital de la Costa Daurada, representa un 2% dels visitants.

Malgrat tot, el 2013 els turistes alemanys que van visitar Catalunya va augmentar un 9% respecte el 2012; per tant, es desprèn un clar interès per la destinació. Cal destacar també que el 18% dels turistes alemanys que arriben a Catalunya són famílies i que enguany tot apunta a que hi haurà un augment del turisme familiar (viatgen més parelles amb fills de fins a 13 anys) i també amb un augment del turisme sènior.

L’acció constava en la rebuda del agents alemanys a l’estand de Salou i un posterior sopar per presentar i reforçar la imatge i marca de Salou dins del mercat alemany . La percepció ha estat positiva.