Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / La Costa Daurada, present de nou al Saló de Turisme TOURISSIMA de Lille (França)
L'acord de la gestió conjunta i coordinada de l'impost de les estades turístiques permet que la Costa Daurada s’hagi promocionat un any més juntament amb Cambrils, Salou, Vila-seca i PortAventura. A més de l’interès dels visitants per l’allotjament hoteler i apartamentista de la Costa Daurada, s’ha vist com a novetat una demanda a l’alça per l’oferta del sector campista.

La presència destacada de la Costa Daurada, amb un ampli estand propi, i dels tres municipis al Saló de Turisme TOURISSIMA de Lille és fruit de la col·laboració entre els seus respectius Patronats de Turisme i el sector empresarial per la gestió conjunta de l’impost sobre estades turístiques, i respon a un objectiu estratègic d’incrementar al 2015 els visitants francesos al territori. L’animació de l’estand sobretot vers les famílies, ha anat a càrrec del personatge de Port Aventura Woody, que ha estat present tots els dies del saló.

Productes com el turisme familiar, el sol i la platja, a més de l’àmplia oferta d’oci, de la gastronomia i la cultura són els atractius que més demanada han tingut en l’estand de la Costa Daurada. La inauguració de la fira va anar a càrrec de l’alcaldessa de Lille, Martine Aubry, qui també es va mostrar interessada per la completa oferta del territori.

La fira de Lille ha tingut lloc aquest passat cap de setmana, del 23 al 25 de gener, i per la seva localització és un saló de públic final que concentra visitants de tota la regió a Nord-Pas-de-Calais, amb aproximadament 1,5 milions d’habitants, sent una de les zones més poblades de França.

Una de les notícies que millor acollida ha tingut ha estat la recent inauguració al 2014 de la ruta amb vol directe Lille-Barcelona, operada per Vueling amb tres freqüències setmanals, operativa que facilita considerablement la visita d’aquest turista francès acostumat a viatjar en vehicle propi però que ara té una nova forma d’arribar a la Costa Daurada.

L’estand de la COSTA DAURADA ha tingut durant aquests dies una molt bona afluència de públic, principalment del segment familiar i sènior. La ubicació de l’estant junt als grans grups de distribució francesos com  Carrefour Voyages, Auchan Voyages, Fram, Nouvelle Frontieres, Selectour Afat, amb una gran força de vendes en aquesta zona de França, ha afavorit el trànsit continu de visitants per l’estand interessats en la Costa Daurada i la seva oferta d’allotjament.

Durant la fira, s’ha fet també promoció en mitjans de comunicació locals, així com una entrevista a la ràdio regional FRANCE BLEU NORD per donar a conèixer la destinació i sobretot la presència a la fira.