Salou, Destinació de Turisme Familiar

Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / Salou, Destinació de Turisme Familiar

La Generalitat ha declarat el 2014 com l’Any del Turisme Familiar. La declaració permet reforçar el lideratge i les accions que des del 2003 es desenvolupen a Salou. La destinació, líder a la Costa Daurada, gaudeix, des d’aleshores de la certificació de Turisme Familiar, atorgada des del govern autonòmic, que garanteix equipaments i serveis públics i privats de qualitat per gaudir de les vacances en família.

Des del Patronat Municipal de Turisme de Salou i des de l’Ajuntament de Salou any rere any s’impulsen inversions per millorar la qualitat dels serveis públics que s’ofereixen a les principals platges de la destinació. A la vegada que també es posen en marxa iniciatives, com ara activitats lúdiques adreçades als més menuts i que es desenvolupen durant els mesos de temporada alta de la destinació. Tanmateix també són executats projectes que permeten recuperar espais naturals a recer de la platja com el camí de ronda, per posar-los a disposició de l’oci del públic familiar que escull Salou com a destinació per a passar-hi les vacances.

A Salou, actualment una trentena d’establiments hotelers compten amb el segell “Destinació de Turisme Familiar”. La qualificació garanteix que els clients podran utilitzar equipaments pensats per a tots els membres de la família: des de bressols, passant pels escalfa-biberons, endolls de seguretat. Però també, a la vegada, els establiments creen productes per garantir que l’oci sigui també especial per a tota la família, amb programes d’animació que són desenvolupats amb personal qualificat. La distinció de “Destinació de Turisme Familiar” també es desenvolupa a les cuines dels establiments, on són elaborats menús adaptats.

Aquest any, la declaració d’Any del Turisme Familiar garantirà l’impuls d’accions i incentius per fer créixer la promoció i els productes adreçats al públic familiar. Els agents turístics es poden sumar a les accions tant de manera col·lectiva, per mitjà d’associacions sectorials, com a nivell individual. Les empreses que s’acullin a aquestes modalitats apareixeran al web (www.catalunya.com) amb una explicació detallada de l’activitat que proposen per l’Any del Turisme Familiar.