Salou es promociona a Kazakhstan a la Fira Kift

Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / Salou es promociona a Kazakhstan a la Fira Kift

Salou, Cambrils i La Pineda estan aquests dies de promoció turística a Kazakhstan per donar a conèixer la seva oferta turística a la Fira Kift, de caire exclusivament professional, on es preveuen uns 70.000 visitants. Els tres municipis compten amb un estand dins de Catalunya on mostren els seus encants. Amb aquesta acció conjunta entre els tres municipis es treballa per atreure aquest tipus de mercat intensificant la tasca de promoció i analitzant les necessitats específiques d’aquests nou turistes.

Aquesta fira és l’esdeveniment més important de Kazakhstan i Àsia central per a la indústria de viatges i turisme i és un client que la Costa Daurada Central pot atreure i obrir mercat donat que té un nivell adquisitiu elevat, que valora les destinacions de sol i platja de qualitat així com la cultura i el lleure, de la mateixa manera que s’interessa per la oferta comercial de la zona. Kazakhstan compta amb més de 16 milions d’habitants. Un dels aspectes que està afavorint l’obertura d’aquest mercat és l’agilitació del visat per poder viatjar a Europa per part dels ciutadans d’aquest país.

Existeixen quatre vies de connexió al nostre païs per Ucraïna, Alemanya, Holanda o Turquia.