Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / Turisme de Salou participa al workshop ‘Buy Catalunya’, el més important organitzat per l’Agència Catalana de Turisme
El Patronat manté entrevistes amb agents russos, holandesos, anglesos i francesos, entre altres

Imatge del workshop Buy Catalunya

El Patronat Municipal de Turisme de Salou participa avui al workshop Buy Catalunya, el més important dels que organitza l’Agència Catalana de Turisme, en el qual hi col·laboren prop de 200 empreses i 150 turoperadors procedents de vint-i-cinc mercats internacionals. L’objectiu del taller és facilitar contactes entre els empresaris catalans, els turoperadors i altres canals intermediaris amb el públic final.

La fórmula de treball del workshop és a través d’entrevistes d’uns 15 minuts de durada. Al final de l’edició està previst que s’hagin celebrat unes 2.400 entrevistes. Així doncs, l’assistència al Buy Catalunya esdevé, per a molts dels participants, un primer pas a l’hora de programar els productes turístics que després seran inclosos en webs i catàlegs de turisme. El workshop és una de les accions de comercialització més eficaces que tenen a l’abast les empreses. Per al professional, és un canal de promoció i relacions comercials molt directe i personalitzat.

Els tècnics del Patronat Municipal de Turisme de Salou han programat, al llarg del dia d’avui, un total de dotze reunions amb agents internacionals de països com Armènia, Rússia, Kazajstan, Eslovàquia, Àustria, Holanda, Anglaterra o França.

La participació en aquest workshop invers de caràcter multiterritorial i multiproducte, és de suma importància perquè permet canalitzar les accions de comercialització de la destinació d’una manera més eficaç, perquè es tracta d’una eina excel·lent de promoció i per a bastir relacions comercials amb un tracte directe i personalitzat. Els turoperadors que hi assisteixen, a més a més, visiten personalment diferents indrets del territori. Per a molts d’ells, aquest és un primer pas per programar després la destinació en els seus catàlegs i webs.