Sou a: Inici / Premsa / Notes de premsa / Uns 14.000 nens i nenes amb les seves famílies participen en el cap de setmana "Catalunya, Hola Família!" a 25 destinacions turístiques familiars
Els allotjaments turístics participants en aquesta gran iniciativa promocional han ofert dues nits al preu d’una per incentivar les reserves de les famílies durant aquests dies.

Uns 14.000 nens i nenes amb les seves famílies han participat aquest cap de setmana en la gran iniciativa promocional del turisme familiar impulsada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Coneixement, “Catalunya, Hola Família!” i que ha tingut lloc en 25 destinacions certificades amb les marques “Platja en família” i “Natura i muntanya en família”. Aquesta dada suposa un increment del 17% respecte la primera edició celebrada l’any passat que va comptar amb 12.000 participants.